Tisdag

TjenisPenis!
Jag åkte hem till min fina igår kväll, vi pluggade en del. Men mycket mer behövs. Vid våran kvällsnatting blev det solsidan säsong 1, jag diggar't. Vaknade imorse, drog på oss lite sexiga kläder och vidare till gymmet. Svettades och sen hem igen. Gottig frukost och sen lite desperatehousewifes. En promenad med vovven och nyss duschen. Vi är snart klara för att dra oss mot Solna. Psykologigymnasiet,nästa. Senare blir det nog en rundtur på stan.

Ikväll ska jag nog fortsätta plugga och inte låta datauppfinningen ta över mitt liv. Jag behöver mina braiga betyg. Så ni får underhålla er själva, läsa gamla inlägg eller bara vänta tills jag har tid. PUSSENS!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0