Jag lägger kärleken bakom mig




Hej på dig ockå.
Jag svarar på din söta kommentar här eftersom du är anonym men läser min blogg. Hoppas det är okej.

Jag bråkar verkligen inte med någon av mina ex. Har knappt någon kontakt med så många jag varit tillsammans eller "på G" med heller. Men har ingenting emot någon av dom.
Jag vet vem du syftar på och jag lämnade honom inte mitt i skiten. Jag lämnade honom till skiten pga personliga problem och saker han gjorde som jag inte tyckte om. Jag vet att jag inte är speciellt otyckt bland hans vänner längre. Men det spelar ingen roll, jag har ingenting emot dom. Dessutom är det inte vad dom tycker om mig som spelar roll. Utan han och jag, det lilla som finns kvar.

Kram på dig!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0