Huddinge hockey



Jag har hittat min nya favorittröja..!
Ärligt så har jag nog aldrig haft en skönare tröja på mig. Vet inte varför den är så, men var nog väl använd innan jag snodde den. Jag får väl låtsas att jag hejar på huddingehockey helt enkelt.
Så här ser jag iallefall ut efter en kvällsdusch. Tog en timmes promenad med min fina vovve. En ny runda. Den funkade rikitgt bra!

Jag vet att ni diggar min bananer i pyjamas gubbe i hörnet på alla fjortisspegel bilder. Men han bor där, ska dock nångång flytta till källaren. Fast han är inte rikitgt redo för det steget här i livet.


Ska nog inta sängen snart, har lååång dag imorgon. Början 8.10 slutar 17.00, tack skolan för att ni är så omtänksamma. Juste jag har lagt min kamera på ett väldigt ställe så ni får klara er med lite fula mobilbilder ett tag :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0