sommar

Idag har jag lämnat Nora med tårar i ögonen, usch. Jag har skapat mig ett liv där ett alldeles perfekt liv. Tyvärr är det som håller mig kvar i Stockholm för starkt för att få mig flyttad.
Men jag erkänner att jag har saknat den söta lilla killen som springer runt här hemma och just nu förtrollar sina bilar med ett hund ben. Även att han spontant kommer springande mot mig och kramas med hela kroppen... Jag älskar honom, min lillebror.



Dop puss!



"när jag blir stor vill jag bli som dig för du är så snäll och rolig"
Mina änglar.



dopunge!



Tur att det finns en uppfinning som heter tv , till MIG som inte lever i en låtsas värld.



Nattfiske



inte små


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0