Minnena är allt jag har av dig

Godmorgon i hönsgården! Jag gick upp vid 8 imorse, duktig chey ju. Idag är en bra dag, jag är glad och tänker inte allt för mycket på allt.
Igår bakade jag bröd så jag och lillebror åt en god frukost och diskuterade, om det nu går så bra med en 1,5 åring. Han börjar dagis imorgon och jag skolan på måndag.

Jag ska ta och göra iordning mig, ska stå på drottninggatan och jobba mellan 13-16. Sen ÄNTLIGEN ska jag och Anna träna, det är de som gör mig glad idag.



Jag springer redan runt såhär. Känslan av att äntligen ta fram dessa kläder ur garderoben efter sommaren gör mig glad. Denna höst kommer inte bli rolig för musklerna :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0