Last days

Mina senaste dagar har varit bra. I onsdags lunchade jag med min finaste Frida, sen ut till pappa. Ägnade kvällen med familjen. Torsdags morgon drog jag o lillebror in till stan, gjorde junibacken och glassade i kungsan. Han gör mig glad!! Igår va jag bjuden på middag och överraskning.. Som ni får veta i början av veckan.
Idag har jag o mammas familj haft hel dag. Har införskaffat en hel del från hööks. Jag är skor, chaps, byxor , handskar o strumpor rikare :) Var även och köpte nytt och fint täcke till min prinsessa. Plus boken "varför gråter inte Emma" , som jag sträckt läst sen vi kom hem. Och ska fortsätta med nu i min säng...

Imorgon väntar KALAS :D





Min 5åriga sötnos!



Min natt... Kanske har jag redan läst klart imorgon!


Kommentera
Postat av: evelina

va boken bra? :)

2011-09-18 @ 23:21:54

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0