Jag är lycklig i dig <3

Jag har haft en underbar helg, på alla nivåer. I fredags umgicks jag med Tomas,Jessica o en del med Stefan. Vi va "duktiga på stan" till midnatt. Då va jag död i benen så åkte hem och sov. In till stan i lördags o sälja korv på Sveriges trejde störta marknad, även tröjor för "Mitt andra Hem".

Efter att ha stått där hela långa dagen åkte vi hem, fick massa besök och trivdes. Spenderade hela natten med en riktigt vacker person och massvis prat. Även killar kan prata, tillslut ;) Vi sov nån timme och fortsatte prata på morgonen. Han åkte hem till sitt och jag umgicks lite med släkten.
Somnade klockan 8 igår kväll. Vaknade mitt i natten och insåg att jag var själv, inte bra. Imorse avgick mitt tåg mot Stockholm 10.08, ankomst 12.00. Tog en lunchis med tjejorna innan skolan började 13.20 sluta 16.00 och åkte hem.

Nu ska jag och min sträckta jumskmuskel (stavning?) gå och vila upp inför introduktionsridning imorgon. Sen träffa Gibbsen :)




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0