I want to be the one who makes you smile

Igår spelades det brännboll till 110% procent! Min klass har lagandan på topp, teamwork. Även om det inte gick jätte bra i själva turneringen. Eftersom jag tog i för mitt liv och sprang för långa steg så har jag träningsvärk i låren idag.
Dagen har jag ägnat i två olika stall med lite brudar från klassen, hann möta upp busflickorna o kramas lite :) Efter att strosat runt i stallarna åkte jag hem till pappa. Fick mina underbart vackra stövlar, nu är jag snyggast på häst. Tack till tusen. Kom nyss till mamma igen och ska ta o packa ihop en väska, för imorgon bär det av till finaste staden och umgås med finaste människorna.

Will you take over my thoughts more or you will go away after that ..


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0