Du vet vad jag känner

Igår va en start på nått nytt, mitt helt nya liv. Jag mötte upp finaste Linnea i årsta och sen åkte vi sista vägen tillsammans. Utan henne hade jag varit skakis. Men satt och tog in information i en timme, med min nya klass. NB11a :) Tjejer till 100%! Efter skolan, åkte jag och Anna o tränade. Ett nytt pass, va helt slut och kroppen känns lite idag. Men jag gillar träningsvärk.

Imorse gick jag upp klockan halv 8, även fast jag börjar 12.30. Jag och hundarna tog en PW (=powerwalk) i skogen. Efter det behövdes en dusch och snart kanske jag borde börja sminka mig lite. Idag ska vi bara leka och efter ska jag försöka möta upp min fader :)
Hoppas det gick bra för alla som började skolan igår!



Gårdagens kläder.
Bar min saknade gammelfarmors guldhalsband.
Kände mig aningen starkare!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0