fredag

Godkväll damer som herrar!
Jag har inte skrivit ett piss på?... evigheter. Men skolan tar ärlig talat mitt liv. Men nu börjar det lugna sig lite.
Efter skolan idag mötte jag upp min Frida. Vi gick hem till mig, bytte om och gick ut och sprang i dryga timmen. Gjorde även skit jobbiga övningar i en backe som går rakt upp. Vältränade tjejer nästa rååå!
Efter en dusch och lite chillipill åkte vi in mot stan och tog en middag på en thairesturang, åt mumsa mat. Sen åkte vi hem till Frida. Där livet har lekt hela kvällen och vi harf taggat till inför imorgon.
Först och främst ska jag tillbringa lite av valborgmässoafton med pappas familj. Sen blire nicebajs med mina underbar vänner.... hej killkompisar som inte skapar problem.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0