Spara pengar

Är snart klar med städningen ska bara bädda nytt i sängen. Insåg att jag inte behöver köpa mer smycken på ett tag nu, jag får nämligen inte plats med mer nu. Hela mitt smyckeskrin (heter det så?) är fullt, hela min sminkkropp är full dessutom krokarna på väggen som bär upp lite halsband är fulla. Så nu räcker det för ett tag! Galgarna i garderoben tog även slut och alla lådor är fulla. Det är bara bra för jag bestämmde med mig själv idag att jag inte ska lägga speciellt mycket pengar på kläder och smycken fram till sommaren. Bättre att lägga undan och kunna göra mina resor i sommar. Ska bara se till att det blir så också!





Örebro förra sommaren.


Kommentera
Postat av: johan

Den som spar han har. Det är alltid bra att ha pengar. Man vet aldrig vad som dyker upp.

Fin blogg!

2011-04-19 @ 00:13:57
URL: http://sparapengarna.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0