kamera DÖD!

Igår spenderade jag kvällen på ip med allmänt härligt och trevlig folk. Vissa nyktrare än andra dock. Inatt sov Frida,Linnea och Johanna här. Så imorse bjöd jag på en fet frukost. Innehållande allt! Eftersom det är lillebror dag för mig så är han hemma. Vi gick ner till ankorna och la oss o solade i det underbara vädret.
Alla åkte hem utom fina Frida. Vi har nyss ätit lunch och tvättat håret. Så nu ska vi göra iordning oss och röra oss mot ip för att kolla på min lite äldre lillebrors match!
Ikväll blir det förmodligen grillkväll i vasaparken med okänt folk. Iallefall Evelin. Har inte träffat henne sen sommaren så det ska bli trevligt!

Min kamera fuckade upp igår. Så jag va tvungen att radera ALLA bilder på minneskortet. Nu är minnen raderade men kameran funkar. Så det blir bilder från och med nu!



<3


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0