Jag är själv lärd

Hemkommen från skolan!
Första lektionen gick super bra. Det var individuellt praktiskt prov. Jag fick göra piroger med köttfärsfyllning. Slutbetyg på det MVG, utan anmärkningar. Skönt! Nu ska jag bara skriva en rikitgt bra uppsats om miljön och lämna in. Hoppas på det bästa!
Ändå var idag en händelserik dag. Jag är så trött på Kvarnbergsskolan och alla dessa rykten,skitsnack,överdrifter m.m. Små problem leder så fort till det störta som någonsinn hänt,ungefär. ALDRIG mer en stor skola.

Nu ska jag skriva klart min volleyboll uppsats, sen ut med hundarna och sist hämta upp lillebror. Tänkte vara dukitg på att uppdatera idag :) Bra, visst?



Inte det vackraste vi sett, menmen.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0