Tisdag .. check

Godkväll snyggvisar vad håller ni på med egentligen?

Min dag har ju haft lite små uppdateringar men i helhet gick ut på detta.. Gick upp imorse och försökte äta en bra frukost, men det där med frukost är inte min sak. Sen tog jag bussen med martina till sundby för origentering. Fixade de på typ 1,5 timme :D Efter de åkte jag hem fortfarande med martina, bytte mjukisdress ja alltså jag sprang i en också. Sen åkte vi hem till märtus där hon bytte om sen vidare till farsta där jag köpte lackleggins, puder och ett par trosor. Vid 4 åkte hon för att fixa sina naglar men jag åkte till globen för att möta upp martin och robin. Vilket slutade i att när jag hade gått runt i 2 timmar och va lite kläder och en jacka rikare kom dom, great. Blev kramkalas med pojkvännen. Sen skulle dom kolla på idioterna som ska hålla på o slåss inför alla matcher. Har nån missat det så är de ju stockholmderby idag AIK-Djurgården och har man en pojkvän som älskar hockey så har man :) Till slut åkte jag hem, lagade mat,pluggade och nu kollar jag på house och bloggar. Kanske dags för mig och ta bort sminket och lägga mig  sängen är så galet trött..!!



haha hittade en gammal bild på hundvalpen som fick va med i leken på en av mina första plåtningar :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0