TAACK Patrik!

Måste ju berätta för er om min födelsedagspresent som jag öppnade idag. Fick den av mammas förra pojkvän , Patrik. Riktigt härlig kille de där asså. Han driver www.dressroom.se , så jävla mycket fina underkläder och annat skoj. Just nu sponsrar han blandannat Paulina Danielsson, och även lilla mig. Han är stor inom fotografering i typ hela världen.

Men fram till vad jag fick... ett 10 pack heelt underbara trosor (se nedan för). Har ett par på mig redan, trivs som fisken i vattnet i dom. Ser nästan ut som "ginatrosorna" men mycket bättre kvalité och jag lovar myycke skönare! Ska även snart börja hjälpa till med all möjlig reklam, mer från ni inte veta för tillfället.



min kropp bär dom turkosa, såklart :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0