Pussgurka!

Någon suger kuk på det här med bloggning just nu, förlåt!!
Skoldagen gick upp o ner, blir så trött på vissa personen ibland tråkigt men så är det. Efter skolan åkte hem till Martin , och medans jag och martin kollade på film*hehe!!* så spelade Robin data. Överdrivet mer hann vi inte eftersom mina stjärnor skulle spela match. Då blev det hemfärd för mig och fixitrixi med naglarna som nu är fina och skriker rosa. Kvällen har jag tillbringat med familjen, vilket liksom innebär moster och kusinen också. Kom nyss hem, är trött som en idioooot så nu ska jag sova, först hitta nån o smsa med. Eftersom vi håller på o måla o fixa på mitt rum finns det liksom ingen el, och då blir det helt kolsvart. Lite små farligt sådär!! Men priortering ett är o dricka vatten :) Gnatt!!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0