Ni är söta?

Godmorgon :-d Bloggen va lite smått död igår. Men hade världens stressigaste dag, men mitt rum och nästan klart. Bara alla kläder kvar. Bild kommer sen:) Martina hjälpte till nästan hela dagen, världens bästa vän!! Vid halv 7 kom vackra människor hem till mig, johanna och julia:) vi åt tacos och massa mys ! Vid 10 åkte julia och martina hem och jag och johannait orkade inte städa ur min säng och ta bort alla kläder så vi åkte hem till min vackra pojkvän. Här va de lite folk så vi kollade film och gick och la oss nån gång :) Nu ligger jag och smsar med johanna som befinner sig i ett annat rum medans jag har kroppskontakt med jordens vackraste människa! Hejdå :-d

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0