Jag vill inte ens tänka en annan tanke

Söndag... Dessa förbannat tråkiga söndagar!

Kvällen igår va heelt underbar. Shit vad jag älskar mina närmsta vänner. Igår va vi verkligen alla jag,Martina,Johanna,Julia,Frida och Linnea. Jag älskar det!!! Vi åt dunder god middag, efter de present öppning. Sen vare dags för bubbelbadning utomhus. Hur mysigt som helst ju. Vi skrattade så vi alla fick ont i magen flera gånger, sjöng och skrek till vi blev hesa. Tillslut såg vi allihopa ut som vi hade lånat mormors fötter och farmors händer, då blev det efterrätt och sen film.

Vaknade upp i Johannas säng imorse och njöt sedan av en toppen frukost med alla min fina flickor. Sen drog vi oss tillbaka till sängen och kollade en film till. Jag åkte hem runt 12, fortfarande ganska trött efter går dagen så klackarna lockade inte jätte mycket och mina ben ville inte rikitgt sammarbeta med dom. Men hem kom jag :)

Jag har städat,pluggat och fixat med bilder sen dess. Nu ska jag leka lite med bloggen sen sätta mig och plugga fram till klockan 8. Först ensam mamma söker och efter de irene huss, JAAA till soffan ensam med mamma kväll. :)


Slänger in bilder i nästa inlägg!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0