I wanna you and you soul

Hela jag är i andra tankar än bloggen.
Idag har jag itne gjort överdrivet mycket, kollade min facebook precis och såg att det inte va överdrivet många som mådde bra idag. Alkohol.......! Tog iallefall en mysig promenad med martina på ungefär 2 timmar, jag älskar verkligen hennes sällskap. Lillebrors match blev inställd så jag somnade med mobilen i handen och väntade på att HJÄRTAT's träning skulle sluta. Helt plötsligt kommer mamma och moster inspringande genom ytterdörren jätte glada och råkade visst avslöja en av min födelsedagspresenter,haha.

Börja känna av en arg huvudvärk, botmedlet mot det hoppas jag är städning. För det är precis vad jag ska göra alldeles snart :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0