Du har tagit mitt hjärta med storm

Tjenispenisar :D

Åkte och sov hos moster inatt, kände för de och imorse kom Martina hem dit och vi åt frukost tillsammans. Dessutom så hände de något väldigt trist... Jag skulle slänga med håret efter jag hade duschat, som allt. Då säger det KNAK i nacken och den måste fan ha gått av lite. För sen dess har jag så sjuuukt ont, mina underbara vänner har masserat mig hela dagen.Snacka om perfekta vänner!!! Åkte hem på dirren efter skolan , men kom på att att alla saker va ju hos moster men mamma kom hem med det och en jätte fin present från hennes ex och mannen jag levde med mellan typ 3 och 5 års ålder :) Berättar mer om de senare för nu ska jag och määrta ut o gå!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0