Love Robert Byrud

Oj vilken fullspexad dag. Gick upp runt 10, bakade och åt frukost. Fixade sedan mitt hår och sminkade mig(bild finns längre ner) Vid halv 1 åkte vi till kyrkan, fixade lite jag gick och handlade och sen klockan 2 var det dags för dop. Det varade i hela 35 minuter. Jag fick hälla upp dopvattnet, lite små coolt så där. Skulle egentligen läst en del ur psalmboken också men eftersom min röst inte rikitgt funkar hoppade jag över det. Martina och hennes bästa mamma var ju där, martina tog massvis med kort. Dessutom började jag skratta så fort jag kollade på henne, vilket ledde till att jag försökte kolla bort hela tiden. HAHA!

Efter allt var klart i kyrkan, fikade vi. Jag och mamma hade gjort smörgåstårtot,äppelpaj och lite kakor. Lillebror fick GALET fina doppresenter dessutom fick jag en halsduk och ett par vantar av mina kusiner. Det var min födelsedagpresent eftersom vi inte träffats sen dess, kan visa bild senare. Det va jätte mysigt att umgås med släkt och vänner. Jag älskar verkligen det!

När vi kom hem somnade jag och vaknade igen för nån timme sen och nu sitter jag oh kollar på en sjuuktbra film. Valemont: the movie.
Jag har inte kännt nån smak på nånting sen imorse, så jävla trist!! Men nu är det fortsättning av filmen på g-

PUSS!



Min lillebror, hans faddrar, jag och mamma.



:love:



Vem är snyggast? ;)



Fina bror!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0