Tuffing

Ligger i sängen och hostar.. Pratar lite med min tuffa kusin också, eftersom ni i det tidigare inlägget kanske förstod att våran gammelfarmor är sjuk och väldigt gammal. Därför behöver man varandra just nu, och prata med nån som känner och tänker lika dant.

Kanske borde plugga lite, eftersom jag ska gå till skolan imorgon och göra det där förbannade NO provet. Ska nog lägga mig och svara på alla frågor igen, så skiten verkligen sitter. Men först av allt ska jag inspektera om min pojkvän har vaknat, vilket jag iofs inte tror men hihi!



Kommer ni ihåg sminkningen inför senaste tv inspelningen? :)
Det är seriestart idag faktiskt 20.00 på 3an Kom i form med Anna Anka.
Dock är jag inte med i de här avsnittet, vet inte vilket faktiskt.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0