TJAfan

Nu är favoritprogramet slut. Snacka om att dom verkligen njuter av livet som unga på alla sätt, sånt gillas. Något annat jääävligt bra är att ParadiseHotel börjar på måndag och jag längtar som en idiot. Nu börjar liksom alla program igen, typ den enda bra med höst och vinter. Desperate House Wifes igår.

Det är time för mig att låta datorn sova och njuta av min säng. Har 4 feta ljus på levande nivån. Har romantik med mig själv. Imorgon börjar jag 8 , usch tidigt för mig. Dessutom har jag matteprov och känner att jag pluggat galet för lite.
Ska ladda kameran under natten så får den följa med till skolan imorgon, ni får för lite bilder visst? JA!



Små flickor blir stora...


Kommentera
Postat av: Linnèa

Hjärtat uppdatera oftare :))))))))))<333

2010-10-06 @ 23:32:36

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0