SKOR !

Heej alla fina :)
Igår va jag sviin trött när jag kom hem så sov och pluggade hela kvällen, och kollade på desperate house wifes också. Så jävla grymt!
Efter skolan åkte jag och Robin o mötte upp Martin, dom åt ..jag tittade på..vi gick hem till martin...dom gick till träningen...jag åkte hem... Nu ljög jag först mötte jag upp mamma och moster på HM. Jag har letat i typ alla affärer efter mina svarta klackar som aldrig finns i min storlek, jag blir tookig. Så funderar på och försöka åka in till stan och kolla det idag, finns dom inte där blir jag allmänt sur :)

Börjar 10.10 idag så ska väl ta tag i mig själv och gå ner till bussen nu. Bloggar under dagen! PUSSSSSSSSSS


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0