Långtråkigt inlägg!

Imorse försvann mitt inlägg så nu blir det långt. Igår va en helt okej dag mvg på spanska proven, åkte till älsklingens skola och överraskade honom med robin. Gulligt va? Inte enligt honom;) sen umgicks vi i , gjorde ingenting och sen skulle dom och nåra andra äta. Hur kul tror ni jag hade med 4 hockey pojkar? Samtalsämnet va verkligen BARA hockey. Till slut åkte jag på lillebrors öppethus , hem till moster och kollade paradise intelligent och sen hem för kungarna av tylösand :-d Vaknade imorse med ont i halsen, depp? Ja! Skolan funka, vg på so provet. Efter skolan drog martina och julia med mig in till stan för en fika med adrian, philipe och samuel. Nu är jag på väg hem, nice ? Si claro :-d Hemma om en stund, ciao!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0