I'm so lost without you, I know you were right.

Jag är trött som ett svin, halv tolv en fredag. Nej det låter inte bra. Men jag är sjuka faktiskt, hostar massvis. Så ska gå och ta mina jävla drickbara prepparat. Innan jag ska sova, ska jag blöta håret, borsta ut det och fläta i flera flätor. Mitt hår ska vara lockigt imorgon. Så emot vad jag brukar ha, men det är lillebrors dag, inget att glömma. Vet inte hur det kommer bli med bloggningen imorgon förmiddag, men ska försöka hinna. Såklart! Har lite panik över vad jag ska ha på mig... får bestämma det under natten tror jag, eftersom jag oftast vaknar runt 4 och ligger med 500 tankar i huvet, försöker somna om och inser att det är dags att gå upp. Depp.




Jag saknar att vara brun och alla underbara sommarkläder!
Ta mig utomlands!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0