Helt OK

Efter skolan åkte jag och min vän Robin till huddinge centrum, the ghetto you know ;) Vänta på att en viss tidoptimist skulle hör av dig. Plötsligt skriver Amanda i ett sms "kom till HM" ... vi gick dit träffade på henne, her mamii och dunder söta lillebror. Rullade runt lite där. Fick samtal från the one and only att han inte hann pussas. Då åkte jag och amanda hem. Måste bara berätta en skit läskig sak som hände på väg hem ..!! Det går på en kille samtidigt som oss på bussen och hela vägen sitter han och kollar på oss vilket jag ser eftersom jag satt emot honom. När min station kommer trycker jag på stannaknappen, vi går av. När jag ska öppna porten ser jag att någon går bakom oss men hoppas snabbt in med amanda efter mig och så frågar jag "är det killen från bussen som går bakom oss?" hon gick ner första stegen igen och kollade ut genom portfönstet och ser att det är han. Då springer hon upp mot mig och när vi kommer till andra våningen hör vi att porten öppnas och han går in. Vi springer upp och fort som jag vet inte vad in genom min dörr och låser. Våra hjärtan dunkade i över 300..!

Efter lite deeptalk hemma åkte vi till högdalen, köpte choklad och gick o solade. Fortsätte prata, sen blev hon hämtat och jag åkte hem. Ringde min underbara farmor på väg från bussen och fick hör att det är stabilt med min gammelfarmor just nu, men vi skulle prata mer imorgon. Det va verkligen en lättnad att höra det.


Nu sitter jag i sängen och väntar på att Robin ska visa livstecken, jag behöver prata.







Hur många år är inte det här sen? minst 10..!
Att hålla din hand är min tvångstanke.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0