Gymnasieval ... ÅNGEST!

Nu har jag hittat skolan jag letat efter i flera månader. I liljeholmen, åker dit den 1 december och kollar om det är nått och ha. Passar inte det blir de nog flytt till Nyköping och sveriges bästa skola. Varför jag överhuvetaget ger stockholm en chans är för att jag får ont i magen av o höra att jag ska vara borta från stockholm hela veckorna, jag älskar stockholm. Jag lever här,Jag bor här,Jag har mitt liv här!
Just nu är mina poäng 170 , vilket är bra eftersom medel till de i liljeholmen ligger på 145-160. Men självklart ska jag ha bättre betyg den här terminen än innan :D

Nu är det dags att sova för min del, ska faktiskt lägga mig och läsa min fucking bok... Jag tycker inte om den, seg som I DON'T KNOW WHAT!!! Men nu fick någon mina läppar o le, jag älskar dig! :D




Stannar jag i stockholm så snor jag hit prinsen ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0