Varse




Börjar med nått nytt, ska nämligen hjälpa er på traven kära vänner :)


1.Får jag ta ett kort av dig, så jag kan visa tomten vad jag vill ha i julklapp!?
2.Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi igen?
3.Du måste vara på fel ställe, miss universe tävlingen är där borta
4.Hade jag kunnat någon, så är det här det tillfället då jag hade dragit en dålig raggningsreplik..
5.Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
6.Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?
7.Det är något fel på min telefon, den vill inte fungera utan ditt telefonummer, hjälp mig!
8.Snygga strumpor ska vi hångla?
9.Du är om luft, så jag måste ta dig in och ut.
10.Vad gör en sån sötnos som du i min snuskiga fantasi?
11.Om skönhet mäts i tid, skulle du vara en evighet.
12.Du skulle passa jävligt bra i mitt nya lakan
13.Jag begär inte att du ska fall för mig, men du kan väl iallefall snubbla lite?
14.Min kompis undrar om du tycker att jag är snygg?
15.Hur kan du redan vara här? nyss var du ju i min dröm.

15 stycken får räcka, måste ju spara lite till nästa gång. Haha, dags för min data och sova och för min kropp att njuta av en sällskapsjuk säng!!

GodNatt

Kommentera
Postat av: guevacci

hmm party kanske(a) sj?^^

2010-11-18 @ 23:30:35
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Artan

Har en nära kompis vi ska fira imorgon, så det blir middag och lite festande på någon klubb troligen. Själv då? :)



Haha måste läsa igenom dem där replikerna någon annangång. Håller på däckar, sjukt trött

2010-11-18 @ 23:36:32
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0