Du är patetisk.

Nu är programen slut och jag ligger i sängen. Problemet är att jag inte vill sova, även om jag är pisstrött så vill jag inte sova själv. Jag vill ha min stora nalle björn här i sängen som kan krama mig hela natten lång. Jag är så jävla trött på vissa personers beteende. Så himla knas när personer inte tänker hela vägen. Varför gå på den stackarn som inte gjort nånting utan bara har facebook?Patetisk med stort P. Det är just pågrund av det här jag behöver min nalle.



coolish nummer 1


Kommentera
Postat av: L I N N

Sv: Ja de borde det nog :) Tröjan fanns även i vit och lila om du undra ;)

2010-11-03 @ 00:35:12
URL: http://linnilssons.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0