Onsdag

Dagen har rullat på, mitt humör var ju under nollan när jag anlände till skolan. Men när vi sen insåg att vi bara hade två lektioner idag blev allt lite lättare. Först spanska och en engelska. Skiiitskönt!
Sen åkte jag vet robin till han hockeyhall bara för att hämta lite saker som vi aldrig gjorde. Tror bara han ville fördriva lite tid ensam med mig, vad tror ni? ;)

Nu är jag hemma, har ätit lunch och pussat på lillebror. Ska försöka skriva klart min uppsats , som ska in imorgon. Dessutom läsa lite sidor i so'n.

Vad händer och sker i era liv då? :)



ojj va jag saknar o kunna sitta så här!
I somras med morfars bebis.
Sitter helt knas med benen, som ni ser :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0