Mot Sveriges Stad

Nu har jag gjort mig iordning lite smått, ska nämligen ta bussen till huddinge centrum möta upp Martina sen ska vi snurra runt där tills Julia kommer. Då blir det tåget in till stan för att umgås. Fråga mig inte vad vi ska göra jag bara hänger med. Så himla underbart att umgås med sina vänner :)

Tror jag hamnar i min egen säng inatt iallefall. Sova borta när jag är sjuk är inte riktigt my style, men blir det så så blir det!





Så här ser jag ut under jackan ikväll!

Leggins - BikBok
Tröja - HM

Enklare än enklast!


Kommentera
Postat av: Yampis

svar;

jo, bilder kommer nu! :)<3

2010-11-01 @ 17:40:38
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0