måndags kväll

Gud vilken megamysig kväll. Mötte upp alla flickor i huddine centrum. Vi tog oss in till stan, åt på subway vid odenplan. Efter det beslutade vi att et var dags för en fika. Så vi tog våra vackra fötter och lät dom nudda underbara stockholms gator. Vid vasaparken var det ett antal paparatzzi pojkar som åkte på cykel efter oss. Men dock föddes vi snygga, lite svårt att ändra på det. Waynes fick bli vårat café. En stor CHAILATTE i mörkret med världens bästa människor. Vi fortsatte vandra runt i innerstaden. Jag har inga bilder från kvällen eftersom dom togs med andras kameror och mina kära kompisar stannade i Mallans lägenhet inne i stan.

PUSS

Kommentera
Postat av: Yampis

svar;

tack så mycket! :D

nej, jag bor inte i ystad, jag bor en bit utanför, men jag går i skolan i ysta och tränar där osv så jag brukar säga att jag bor där :)<3

2010-11-01 @ 22:08:09
URL: http://yampis.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0