jag kan nått som inte du kan

Tur att jag har Martina som väcker mig. Somnade nämligen om efter frukosten och en bit in på en väldigt dålig film, komer inte ens ihåg namnet. Men nyss fick jag först ett sms precis brevid örat av Martina sen skriver hon på msn 3 ggr och datan stod ungefär en halv meter i från mig. Jag hade säkert fortsatt sova om hon inte bombat lite överallt.

Dagens planer: Nej dom är inte speciellt feta. Gör troligen nånting med alla tjejorna, jag är ju fortfarande dunder sugen på bio. Men vi får se hur det blir med den saken. Nu är det nog dags för mig och dra mig ur sängen. Ska nog klä på mig lite och gå ut med hundarna. Så skönt o komma igång. Sen gör jag iordning mig :)



Jag vill vara liten igen..
När livets största problem är att man inte vill att mamma ska gå ifrån dagis på morgonen.


Kommentera
Postat av: elin

sv: okej roligt:)

jag vet inte exakt :D!

2010-11-01 @ 15:55:23
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0