Iskall

Usch det är massa minus grader ute!! Jag satt och väntade en halv timme på min buss för den kom inte, sen mötte jag upp Johanna vi mötte upp Brandon och typ 10 personer till. Aldrig sett någon av dom, jo en. Vi stannade inte där speciellt länge eftersom det var så gaalet kallt ute. Så gick tillbaka till bussen, väntade en halv timme igen JÄVLA BUSSAR! När jag äntligen kom hem och gick av bussen ropar nåra på mig, trevligt trevligt!! Jag är endast hemma för att värma mig lite, ska ut igen. Möta dom, ingen aning om vad vi ska göra men jag tänker inte gå hem till nån och jag tänker inte vara ute så blir nog bara en snabb träff :)

Uppdatering senare, svarar även på kommentarer och skriver ett inlägg om min snygga och super bra kompis... han börjar på.... E !!

Kommentera
Postat av: ESSEM, Selena M

sv' mest shopping och kul med vännerna, mkt film också :) sj?

2010-11-07 @ 15:24:19
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0