Himlen är oskyldigt blå..

... Jaa den va bra faktiskt, diggade inte rikitgt hans namn bara inte heller alla söta kärleks scener. Men annars var den rikitgt nice!
Innan vi placerade oss framför duken så åt vi middag och sen mötte vi Lucas och Rasmus. Sköna killar det där alltså. Rasmus tjänade 200 kr på att jag sa att jag skulle köpa hans däck, sjukt med cykelproffs. Dom följde med oss en bit och sedan fick vi lite akut skynda oss upp till bion. Kollade den... åkte hem..och nu sitter jag här helt spritt språngande naken, haha driver. Jag är nästintill fullt påklädd :)

Det är dags för mig att lägga mig i sängen, klockan är halv 2 och skolan börjar om 3 dagar. Bad.








Söta cheyer !


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0