HEJ plugghäst

Åkte till farsta, köpte ett par skor som jag tror jag ska byta imorgon. Färgen va inte riktigt min stil, vill ha svarta. Min och martinas pluggtime blev inte jätte lyckad. Vi hade så gaalet mycket o prata om, små situationer hit och dit. Men skönt o få prata ut sig ibland. Nu behöver vi inte prata problem fören om ett tag liksom.

Nu är det så att skolan tar mitt liv.. IGEN! Jaa, jag har prov både torsdag och fredag. Kan inte allt inför imorgon. Behöver sätta mig och fortsätta läsa. Dessutom ett häfte som ska sitta, skit svåra ord.

Spotifylistan in my heart nu alltså!


Kommentera
Postat av: MADDES

Jag håller med om att den där lotionen inte luktar så himla gott efter ett tag. Hur mår du idag?

2010-11-10 @ 21:37:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Julia Jias

Höjdpunkten idag? :)

2010-11-11 @ 00:13:31
URL: http://jjias.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0