HAPPY FACE



Sämsta bild, japp :)

Leggins - HM
Linne - Glamour
Tröja - HM

Godmorgon världen, vilken underbar dag! Mitt humör är verkligen på topp, jag har hoppat runt som en lycklig pryl hela morgonen. Så himla skönt, varför vet jag inte. Min natt har varit heelt sjuk, har liksom inte sovit nått. Mina drömmar.. sjuka alltså. Drömde att jag höll på med nån kille som jag inte kände och som egentligen bara ville ha sex. Sen vaknade jag upp och var typ äcklad och kollade runt mig så jag va själv, hihi. Somnade om igen och då vaknade jag upp i drömen liksom, av att martina väckte mig och frågade hur det egentligen var. Då hade jag varit heelt borta i över ett dygn, jag hade varit med den här killen men ändå inte, för jag kom int ihåg NÅNTING! Sen hände massa knas saker, men vaknade 6.19 i typ chock och 6.20 ringde min klocka. Ändå är jag super glad :D

Va nyss ute med hundarna, ville till och med det idag. Nått är konstigt med mig today! Har en ganska okej skoldag idag, än så länge. Efter skolan åker jag och Martina till våran café i högdalen för att plugga. Man är nämligen bara där på vintern haha. Men självklart ska jag uppdatera er så mycket som möjligt.

Alla kommentarer..... jaa oj jag vet inte när jag ska hinna :/


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0