Gymnasiemässan

Jag försov mig lite imorse så hann inte blogga. Hade lektioner fram till 11. Sen blev det gymnasiemässan för hela slanten, och nu efter ungefär fyra timmar i klackar är jag ganska trött i fötterna. Jag har typ tre skolor jag vill söka till ökna,sthlm djurgymnasium och real. Kanske berga , men är ganska svårt att ta sig dit och internat i haninge känns onödigt. Mina betyg känner jag mig ganska säker med, vilket känns skönt. Tror inget blir sämre den här terminen iaf :) Just nu sitter jag i bilen påväg till jakobsberg. Puss!

Kommentera
Postat av: Ida

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

2010-11-26 @ 20:50:40
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0