Emiiiiil!!



Här har ni jordens bästa Emil. :love:

Jag själv har kännt honom i 2 ungefär. Förra sommaren lekte vi massa roliga saker, haha. Han är inte snäll exakt alla gånger, men vem är det egentligen? Tror ärligt talat han varit snällare än dig. Tjejmagneten nummer 1. Nu tycker jag det är dags för lite nya tjejer i hans närhet, inte bara fotboll liksom! Och någon han kan hålla sig till mer än över dygnet. Jag vill verkligen min kära väns bästa ;D

Även om det är Emil jag ska tipsa er om egentligen så har han väldigt många treevliga vänner, hihi.. fråga mig inte hur jag har koll på det ;D




Hittade den här bilden från förra sommaren, små pojkar :)


Kommentera
Postat av: Amanda

shieet va nice, vrf lägger du nt ut hans nmr? :O

2010-11-19 @ 20:14:56
Postat av: M I C H A E L A

Sv: åh tack så mycket du också! Nämen sedär fina pojkar där! ;) Vart bor du? :)

2010-11-19 @ 21:43:13
URL: http://michaelarask.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla adda han på facebook! Emil lindberg

2010-11-20 @ 18:22:02

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0