<3

Älskade läsare, vad ska ni egentligen göra idag? Självklart får ni sitta och läsa min blogg hela dagen, men kan bli lite långtråkigt. Jag åkte från martina efter att ha ätit världens godaste gröt, som hon gjorde helt själv. Helt ärligt hon har en galen begåvning inom mat! När jag kom hem var det en del folk här och jag gjorde iordning mig. Så nu inom kort åker vi till helenelund för fotbolls match, hejja lillebror!!!! Jag ska ta massa grymma bilder på honom, har jag bestämt :) Så bildbomb med lillebror ikväll helt enkelt!


Kommentera
Postat av: SIEL

AWESOME! jo,med mig är det bra :D

2010-11-21 @ 21:52:56
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0