Idag

Hemma igen, helt jävla slut. Det tar på krafterna när man ska hålla på o göra saker även fast man kanske borde ligga hemma. Först åkte vi till suuper fina spat i liljeholmen och hälsade på, värsta lugna miljön. Jag kommer INTE klara av o vara på mammas jobb sen :P Efter de har vi snurrat lite i kungenskurva och sen ikea. Fick en fin topp från HM med mig hem. Sen träffade vi mammas barndomskamrat på IKEA lite kul faktiskt, för hon var nog en av dom som stod mig närmast under min uppväxt, Johanna.

Nu ska jag leka med min soffa hela kvällen och inte röra en fena :)
En del bloggning blir det nog ikväll iallefall!

Kommentera
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

jag förstår det. jag hoppas att du kryar på dig fina.

2010-05-30 @ 11:57:02
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: maria ekman

tack sötnos! du också, och väldigt fin blogg! :D

2010-05-30 @ 12:14:19
URL: http://mariatarer.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0