Fjortis fest!

Godmorgon världen!
Hade gale ont i mitt öra igår slutade med att jag gick runt och grät halva natten, sen knarkade jag lite och somnade. Jag missade ju medvetet fjortisfesten igår, men självklart har jag personer  där så får liksom veta vad som händer iallefall, och vem tror ni är där liksom ? jo, anton. Undra om han någonsinn har missat en clubfest, i don't think so. Men fick iallefall höra att en liten flicka i min närhet ( ingen kompis till mig ) strulade med runt 30 personer. Jag fick liksom rysningar, fy fan va äckligt. Delat saliv med hur många som helst. Jag säger inte att man inte ska strula på clubfesterna om man är singel... Ja,ja det är ju hennes val i livet :) Nu ska jag äta frukost !



Dessa flickor vill inte visa sig alls, själv får man väl bjuda på gamla tider :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0