tisdag

Förlåt har varit social med mamam hela dagen. Städat och sen bakat, det är ju mammas dag idag. Köpte hennes favorit choklad, ingen vanlig alltså över den vanliga prisklassen om man säger så. Sen fick hon en mamma-mugg och en blombukett, gud va gullig jag är ;) hihi...! Allt folk kommer på torsdag, även den hemliga!
Imorgon är de nån påsk sak på skolan, brukar vara vid alla hjärtans dag men senare i år. Va faktiskt rätt mysigt förra året :)

Måste bara berätta att jag nyss hittade ett par nycklar hem till min mormor, som tyvärr dött. Men iallefall jag gömde dom när jag va liten och folk letade efter dom hur länge som helst och nu hittade jag dom i fåtöljen :O skummiiiis, right?


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0