måndag o tisdag

Hejhopp :)
Förlåt för sjukt dåligt uppdatering senaste dagarna. Men jag behövde nog en liten pause, för nu saknar jag verkligen bloggningen. Nu tänkte jag skriva en hel roman om mina senaste dagar haha. I måndags åkte jag och mamma till älvsjö till läkaren så nu är min mamma mammaledig. Sen åkte vi direkt till liljeholms gallerian, där vi kollade på skor och köpte en tröja, och hade en jätte mysig dag. På kvällen skulle jag och anton sova hos jonte, en kille som jag inte träffat sen valborg förra året men vi har pratat massor senaste tiden. Men iallefall så blev de inte, utan vi skulle sova hos antons kompis danne istället, men de gick inte heller så haha. Vi åkte iallefall till huddinge centrum, va med varandra och danne jätte mysigt :) Sen va den dagen slut och tisdagen började. Då å gjorde jag iordning mej och åkte med martina in till stan och köpte pressent till henne underbara mamma. Efter de blev de dags för träning. 1,5 timme på gymman, duktigt eller hur? Lite träningsvärk idag faktiskt. Sen har de väl inte hänt så mycket mer.



Anton fjortis... BÄSTIS!



Gårdagens outfit




Träningspasset igår


Kommentera
Postat av: A.C

morning morning...lr kanske det e godförmiddag:p hehe~~



jag har sovit supergott idag:)

O det är soligt här idag igen, härligt väder^^ man blir så glad.. hehe~~



vad händer hos dig då?:) kram

2010-03-03 @ 12:50:29
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0