Sista dagen på lovet

Hejhopp, mår ni bra? jag börjar få rikitgt dåligt samvete över att skolan börjar imorgon, men de är faktiskt bara 4 veckor tills vi har lov igen, efter de 2 veckor tills jag ska praoa i nyköping och sen 5 veckor till sommarlov. Rätt skönt ändå, de kommer hända saker hela tiden. Så eftersom man har saker o se fram emot kommer tiden gå fort. Så Sandra skriv in de hära nu, för jag har kollat hemsidan och räknat. :)  Idag ska jag däremot plugga och ta hand om mej själv. Kanske blir en del bloggning oxå, men först ska jag svara på era kommentarer.



saknar min prins


Kommentera
Postat av: FANNI

sv; bra! händer idag då?

2010-03-07 @ 12:20:55
URL: http://smellslikeme.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0