knasig kille i högdalen

Tjolahoppsan soetnosisar ;)
Fjortisen her self tog tag i livet och drog sej till högdalen, mötte upp sveriges blondaste blondin och låste in sej i ett rum och förbättrade cancern.
Nej okej förlåt seriöst nu. Jag åkte ju som sagt och solade med martina. Sen stog vi där inne och väntade på att klockan skulle bli kvart i så min buss skulle gå. Sen kommer de in en kille där som står där en stund och sen går ut, inget vi lägger märke till fören efter. När vi sen gick ut börjar en kille prata med oss, den killen som va där inne. Han förklarar att vi är jätte söta, och att han har sett mej förut? lääskigt. Men han tog iallefall martinas nummer och skulle få tag på mej genom och martina och aah massor. Skit läskig o äcklig kille. Men aah han kanske va runt 20 så speciellt farligt va de ju inte ;)
Nu har jag bakat,ätit och nu kollar jag på De okända, så bloggar senare.


Kommentera
Postat av: NOLL DISCIPLIN FANS!

sv; har ingen fråga jst nu =).

2010-03-03 @ 20:16:17
URL: http://nolldisciplinfans.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

jag hade lov förra veckan :)

2010-03-03 @ 22:21:51
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0