Godis? Nej tack.

Somnade om imorse så det blev ingen blogging, men nu är jag hemma och sjukt taggad ;) Kameran har varit med idag, men den ligger tyvärr i martina jackficka kom jag precis på. Jag måste bara påpeka hur sjukt mycket godis våran skola äter, Dagligen. Nästan alla går ju till "Turken" en godisbutik nära skolan, eller ica. Bara jag och martina har gjort över med hur mycket pengar som helst den här veckan, pengar som egentligen kunat gå till nått mycke mycke bättre? sparpengar till sommaren, eller nått. Nej nu har jag bestämmt mej, max 20 kr per vecka ska gå till godis, asso då pengar från min egen ficka. När vi köper loka och sånt, de är skit samma. Men godis är verkligen inte speciellt nyktigt heller :)

Nu ska jag gå ut med mynta, blir en promenad hem till syster ska hämta ett par skor. Hörs sen.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0