Dammsygsförsäljare är inget för mej

Jag hatar damsugsförsäljare? Det är en sån människa som spenderat typ helt eftermiddan hos oss, knas. Sen blev de hund promenad med mamma och ett ganska oväntat samtal om man säger så liksom, men jaa allt kan ändras? Sen har jag pluggat lite, inte klar än. Sen kollat desperate house wifes, och pratat en stund med sandra, guud jag saknar kvinnan :) Nu funderar jag på o fixa lite sen skriva klart min andra spanska uppsats, men nu va jag tvungen o rigna anton, love hiiiim ... hihihihihihih!

Blir bloggen imorgon mina vänner, förlåt jagf suger kuk på det här den här veckan :)

Kommentera
Postat av: Martina

Jag älskar dig Hannah :D

2010-03-17 @ 21:48:08

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0