Bloggstart

Nee men jag suuger ju på de här med bloggning, SKÄRPNING!!.
Senaste tiden har typ varit "hej jag ska ut med hunden sen äta mat" ni måste ju tror de är de ända som händer i mitt liv. Men nixpix. 

Jag kör alltså på en nu start i blogggen liksom. Kameran kommer få vara med varje dag framöver, sen ska de dejtas läsare som fan asså. Jag får börja li en riktigt bloggare, som jag har skrivit senaste tiden är ju piss tråkigt vem vill läsa de liksom?
Ikväll är de kykling fest som gäller, skolan till mitt i sena natten. Jag och flickorna ska vara små pinglor därför måste jag ju snart göra iordning mej, haha. Men blondin så fin kommer hit om en stund hon skulle åka he o gå ut med hunden men kan slå vad om att hon kör en "mamma jag va ute med morra i 30 min" mendas hon spenderade dessa 30 minuter framför datan.

Ska ta en joggingrunda med hundarna nu, tråkigt som fan men vad gör man inte för o se bra ut ? Sätter in plupparna i öronen trycker på play och kööör!!

Seeyou bitch :)





Här spenderade jag min dag :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0